FPRO – Qu’es aquò ?

[FR] Le Front Popular per la Republica Occitana est une organisation politique révolutionnaire qui travaille à l'élaboration d'un projet politique sur l'ensemble du territoire occitan.

L'organisation a pour but de défendre les droits démocratiques des Occitans.es et de contribuer a la mise en place d’un modèle économique égalitaire, opposé au capitalisme.

Nous portons le projet d’une République Occitane, fédérale, où chaque País d'Oc sera respecté avec ses singularités (Provence, Gascogne, Limousin, Auvergne, Languedoc, Guyenne, Pays Vivaro-alpins, Val d’Aran, Vallées occitanes italiennes, Pays Niçois,…)

Nous luttons contre l'ethnocide subi par les Occitans.es et contre toutes les attaques émanant des États français, italien et espagnol. Nous travaillons à une réoccitanisation et une reconquête de nos droits inaliénables: nationaux, linguistiques et culturels.

Nous souhaitons œuvrer à la mise en place de nouvelles structures et d’outils de contre-pouvoir pour le peuple occitan en coopération avec d'autres mouvements politiques, associatifs, culturels du territoire occitan et en interaction avec les autres groupes révolutionnaires et de libération nationale du monde entier.

Nous affirmons que l’humanité traverse en ce début de XXIe siècle une période incertaine qui entraîne une multitude de réflexions des mouvements révolutionnaires pour la construction d'une alternative au capitalisme et que cela se développera au fil des années, avec l'apprentissage des expériences passées.

Nous voulons ainsi construire un nouveau projet de société en Occitània, basé sur d'autres rapports sociaux :

-pour l’émancipation des classes populaires,

-pour la sauvegarde de notre planète et de ses ressources face au changement climatique et à l'exploitation capitaliste,

-pour les luttes féministes et contre toutes les discriminations,

-pour un pays débarrassé de l'impérialisme et du fascisme grandissant,

-pour un pays qui soutient les luttes de libération contre les politiques impérialistes.

Nous affirmons enfin que notre ligne politique est en construction, et c'est en se renforçant par le nombre que nous pourrons construire un projet de taille pour Occitània.


Pour la construction d'une organisation révolutionnaire et indépendantiste d'Occitània,

Pour une république populaire d'Occitània,

Pour une langue et une culture occitane respectée,

Pour combattre l'ethnocide occitan,

Pour faire valoir les droits démocratiques de la nacion occitana,

Rejoignez-nous !

Front Popular per la Republica Occitana



[OC] FPRO - Qu'es aquò ?  

Lo Front Popular per la Republica Occitana qu’ei ua organizacion politica revolucionària qui tribalha a l’elaboracion d’un projècte politic sus tot lo territòri occitan.

L'organizacion qu’a per tòca de deféner los drets democratics deus Occitans e de las Occitanas e de contribuir a la mesa en plaça d’un modèle egalitari, opausat au capitalisme.

Que portam lo projècte d’ua Republica Occitana, federau, en laquau cada País d’Oc serà respectat dab las soas singularitats (Provença, Gasconha, Lemosin, Auvernha, Lengadòc, País Vivaro-aupencs, Vath d’Aran, Valadas occitanas d’Itàlia, País Nissart,…)

Que lutam contra l’etnocidi qui patíssen los Occitans e las Occitanas contra totas las atacas emanant deus Estats francés, italian e espanhòu. Que tribalham a ua reoccitanizacion e a ua reconquista deus nostes drets inalienables : nacionaus, linguistics e culturaus.

Que volem obrar a l’elaboracion de navèras estructuras e d’apèrs de contra-poder entau pòple occitan en co-operacion dab d’autes moviments politics, associatius e culturaus deu territòri e en interaccion dab los autes grops revolucionaris e de liberacion nacionau deu monde sancèr.

Qu’assolidam que l’umanitat e traversa, en aqueth debut de sègle XXIau ua temporada dobtosa qui mia a un sarròt de reflexions los moviments revolucionaris per la construccion d’ua alternativa au capitalisme e qu’aquò e’s desvoloperà au briu deus ans, dab l’aprenedissatge de las experiéncias passadas.

Que volem bastir atau un navèth projècte de societat en Occitania, basat sus d’autes rappòrts sociaus :

-per l’emancipacion de las classas popularas,

-per las lutas feministas e contra totas las discriminacions,

-per sauvà’s lo noste planeta e las soas ressorgas cap au cambiament climatic e a l’espleitacion capitalista.

-per un país netejat de l’imperialisme e deu fascisme qui creish.

-per un país qui sostien las lutas de liberacion contra las politicas imperialistas.

Qu’asseguram enfin que la nosta linha politica ei en construccion, e qu’ei en ahortí’s per lo nombre que poderam bastir un projècte ambiciós per Occitania.

Per la construccion d'ua organizacion revolucionària e independentista d'Occitania,

Per ua Republica populara d'Occitania,

Per ua lenga e ua cultura occitana respectadas,

Per combàter l'etnocidi occitan,

Per har vàler los drets democratics de la nacion occitana,

Juntatz-nse !

Front Popular per la Republica Occitana